
Stworzenie strony internetowej wydarzenia (np. koncertu, szkolenia, konferencji naukowej) to połowa sukcesu. Informację o wydarzeniu warto dodać do serwisu tematycznie dopasowanego do profilu organizowanego wydarzenia. Przykładowo jeżeli organizujemy konferencję naukową, szukamy serwisów umożliwiających dodanie informacji o wydarzeniu tej kategorii.
Jakie informacje warto uwzględnić w opisie wydarzenia?
- Nazwa wydarzenia.
- Data rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia (łącznie z godzinami), plus informacja, czy wydarzenie ma charakter cykliczny.
- Opis wydarzenia (np. agenda wydarzenia, harmonogram, scenariusz).
- Informacja o osobach występujących w trakcie wydarzenia (np. prelegenci, trenerzy, piosenkarze itd.).
- Cena i sposób zakupu biletu.
- Adres internetowy wydarzenia (strona główna, która potwierdzi, że rzeczywiście dane wydarzenie jest organizowane).
- Zdjęcia (np. z poprzednich edycji).
Przed dodaniem wydarzenia do danego serwisu internetowego o profilu eventowym warto zapoznać się z regulaminem. Pamiętaj, że dodanie wydarzenia do bazy danego portalu jest z reguły jednoznaczne z akceptacją regulaminu tego serwisu. Zwróć też uwagę, czy serwis internetowy posiada Politykę prywatności i respektuje przepisy obowiązującego prawa.
Źródło zdjęcia: pixabay.com.