Dodanie wydarzenia – ogłoszenie o evencie

    Stworzenie strony internetowej wydarzenia (np. koncertu, szkolenia, konferencji naukowej) to połowa sukcesu. Informację o wydarzeniu warto dodać do serwisu tematycznie dopasowanego do profilu organizowanego wydarzenia. Przykładowo jeżeli organizujemy konferencję naukową, szukamy serwisów umożliwiających dodanie informacji o wydarzeniu tej kategorii.

    Jakie informacje warto uwzględnić w opisie wydarzenia?

    • Nazwa wydarzenia.
    • Data rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia (łącznie z godzinami), plus informacja, czy wydarzenie ma charakter cykliczny.
    • Opis wydarzenia (np. agenda wydarzenia, harmonogram, scenariusz).
    • Informacja o osobach występujących w trakcie wydarzenia (np. prelegenci, trenerzy, piosenkarze itd.).
    • Cena i sposób zakupu biletu.
    • Adres internetowy wydarzenia (strona główna, która potwierdzi, że rzeczywiście dane wydarzenie jest organizowane).
    • Zdjęcia (np. z poprzednich edycji).

    Przed dodaniem wydarzenia do danego serwisu internetowego o profilu eventowym warto zapoznać się z regulaminem. Pamiętaj, że dodanie wydarzenia do bazy danego portalu jest z reguły jednoznaczne z akceptacją regulaminu tego serwisu. Zwróć też uwagę, czy serwis internetowy posiada Politykę prywatności i respektuje przepisy obowiązującego prawa.

     

    Źródło zdjęcia: pixabay.com.

    Wyszukaj wydarzenie